پژوهشکده دانشنامهنگاری
دانشنامه فلسفه تعلیم و تربیت
1
6
2020
03
13
استقلال
1
6
FA
مصطفی
مرادی
فلسفه تعلیم و تربیت، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شاهد
m.moradi484@gmail.com
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4131.html
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4131_9fd36c4db37592156bc0dd510465675f.pdf
پژوهشکده دانشنامهنگاری
دانشنامه فلسفه تعلیم و تربیت
1
6
2020
03
13
کندورسه، مارکی دو
1
5
FA
ناصر الدین علی
تقویان
فلسفه تعلیم و تربیت، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، تهران، ایران
taghavian@gmail.com
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4342.html
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4342_edd58f23e1f279489a175dd0c6ebfba1.pdf
پژوهشکده دانشنامهنگاری
دانشنامه فلسفه تعلیم و تربیت
1
6
2020
03
13
مایکل اکشات
1
5
FA
محسن
بهلولی فسخودی
پژوهشکده دانشنامه نگاری ایران
mohsenbohlooly@gmail.com
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4599.html
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4599_f961c24e20ef0a1c6e68133e4b4abff0.pdf
پژوهشکده دانشنامهنگاری
دانشنامه فلسفه تعلیم و تربیت
1
6
2020
03
13
پایدارگرایی
1
3
FA
سمیرا
حیدری
دانش آموخته دکتری فلسفه تعلیم و تربیت
s_heidari2001@yahoo.com
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4632.html
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4632_5dd5fdc2bd58389c7cfaaa920fe3d2fd.pdf
پژوهشکده دانشنامهنگاری
دانشنامه فلسفه تعلیم و تربیت
1
6
2020
03
13
فلسفه تحلیلی تعلیموتربیت
1
9
FA
طیبه
توسلی
علوم تربیتی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه قم.
tavassoli_t@yahoo.com
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4633.html
https://philopedia.ihcs.ac.ir/article_4633_550d4793559982abf1977bdeb2aa4cd0.pdf